Akupunktura - MUDr. Ludvík Zemánek - Gynekologická ordinace

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Co je akupunktura?
Akupunktura je léčebná metoda, která je známá cca 4000 let. Objevila se a dodnes se vyvíjí zejména v Číně a obou korejských státech. Je součástí klasického přírodního léčebného systému (bylinné terapie, masáže, pohybové terapie atd.). Dnes se léčbou pomocí akupunktury zabývají lékaři po celém světě. A to je i náš případ, kdy v naší ordinaci v Mostě využíváme akupunkturu v kombinaci s klasickou špičkovou medicínou. Léčbou pomoscí akupunktury se zabýváme již od r. 1983.

Jak akupunktura funguje?
Klasickou představou fungování akupunktury je proudění tzv. životní síly po akupunkturních drahách a bodech. Životní energii můžeme přirovnat k elektrické energii a celý systém k elektrické síti. Stejně jako v elektrické síti dochází k výpadkům (světlo přestane svítit), tak i v těle dochází k výpadkům životní energie, což se projevuje onemocněním tělesného orgánu, nebo určité funkce organismu.

Jak to funguje v praxi?
V naší ordinaci v Mostě používáme techniku zavádění akupunkturních jehel, kterých není třeba se obávat. Jedná se o velice slabé jehličky. Bolestivost se liší u všech jedinců, takže nelze říci, že to neucítíte nebo jen trochu. Další námi používanou akupunkturní technikou je aplikace magrainových kuliček, které jsou náplastí umístěny na akupunkturní body a klient je nosí několik dnů až týdnů.

Léčba neplodnosti pomocí akupunktury

Léčba neplodnosti pomocí akupunktury patří mezi naše hlavní zaměření. Problémem je špatné, nebo zcela chybějící proudění energie po určitých akupunkturních drahách a bodech. Pokud je problém s prouděním energie větší, dochází k tomu, že se pacientkám opakovaně nedaří  otěhotnět ani v IVF programech (umělé oplodnění). Máme vysoké procento takovýchto pacientek, které po léčbě akupunkturou úspěšně otěhotněly. S velkou úspěšností též pomocí akupunktury léčíme i neplodnost partnera, kdy podle klasických kvalifikací je partnerův spermiogram "tragický". Neváhejte zavolat nebo přijet osobně do naší ordinace v Mostě a osobně konzultovat širokou škálu výhod a vhodnosti využití akupunkturní léčby právě pro Vás!

Léčba nadváhy pomocí akupunktury

Současně s léčbou neplodosti se též dlouhodobě zabýváme léčbou nadváhy pomocí akupunktury. Léčba nadváhy pomocí akupunktury má tyto výhody:

• tlumí pocit hladu
                        • omezuje chuť na sladké
                        • urychluje celkově metabolismus
                        • pomocí hormonálního systému stimuluje funkci slinivky jater
                        • stimuluje metabolismus ve svalech
                        • urychluje odbourávání tukových tkání na břiše, stehnech a zadečku
                        • stimuluje tvorbu elastických vláken v kůži - dochází ke zpevnění kůže a tvarování postavy
                        • zajišťuje pravidelný váhový úbytek 1-2kg týdně (rekord máme u muže 60kg a u ženy 46kg za půl roku)

Další možnosti využití akupunktury

• léčba migrény, bolesti hlavy
                        • bolesti pohybového aparátu (bolesti zad, páteře, kloubů, nohou,…)
                        • léčba alergií (senná rýma, ekzémy, astma,…)
                        • únava - ovlivnění hladiny energie
                        • obtíže dýchacího systému, nachlazení, chřipky
                        • obtíže zažívacího ústrojí
                        • poruchy a bolesti menstruačního cyklu
                        • poruchy spánku

Doba trvání léčby akupunkturou závisí na charakteru problému. Některé může vyřešit jen několik málo sezení, jiné vyžadují sérii několik sezení opakovaných po několikatýdenních pauzách.

Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky